wtorek, 7 maja 2013

WAŻNE

nie wiem czy ktoś to przeczyta, ale mam prośbę do każdego kto to zrobi. To moje początki ale bardzo mi zależy by mieć większą ilość czytelników, jeżeli komuś opowiadanie sie wgl spodoba. Więc mam do was ogromną prośbę. zaglądajcie tu czasem i mówcie na innych blogach o moim blogu żeby ktoś tu kiedyś zajrzał. troche to wszystko chaotyczne, ale nawet nw jak to napisać. Po prostu chciałabym jakoś rozpowszechnić tego blog? może tak.no..więc to tyle. Do zobaczenia wkrótce.
MacDusia ;)

3 komentarze:

  1. dziękuje ale nie prosiłam o powiadomienie to raz a dwa takie rzeczy pisze się w Spamowniku nie pod komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiadanie spodobało mi się, zapraszam też do mnie: http://zmieniona-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zostawiajcie po sobie jakiś ślad, że wam sie podoba lub nie..bo licznik bije a komentarzy brak..

    OdpowiedzUsuń