poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Przepraszam.

Cóż.. Nie mam niestety dobrych wieści. Z przykrością ogłaszam, że usuwam mojego bloga. Nie chodzi tutaj o to, że się wypaliłam, bo pomysłów mam nieskończoną ilość. Na brak czasu też nie narzekam, gdyż całe wakacje siedzę w domu. Problem leży niestety w moich umiejętnościach pisarskich, a raczej ich braku. Każdy napisany przeze mnie rozdział nie zadowalał mnie. Historia którą chciałam stworzyć zupełnie mija się z tą, którą przelewam na papier. Nie potrafie dostatecznie dobrać słów, aby napisać to, co tworzy się w mojej głowie. Jest mi z tym bardzo źle, gdyż miałam naprawdę wiele planów co do mojego opowiadania. Ale nie moge czytać tego pod czym nawet wstyd mi się podpisać. Żałuje tego, ale może w przyszłości kiedy trochę dojrzeje, będe bardziej obeznana w naszym języku i przeczytam jeszcze setki książek, dzięki którym mój zasłub słów się znacznie powiększy, powróce do blogosfery. Mam taką nadzieje. Jak to sie potoczy, zobaczymy. Na razie to tyle z mojej strony. Pozdrawiam wszystkich...;)
MacDusia

1 komentarz:

  1. Nie poddawaj się, ja jakis czas temu podjęłam podobną decyzję, a teraz jej żałuje. :( do działania strasznie zmotywywaołała mnie jednoaprtówka na jednym blogu, może ty też znajdziesz chęci na tego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń